PracaGrupypl.praca.dyskusjeszczepionki - obowiązkowe? › Re: szczepionki - obowiązkowe?
  • Data: 2003-10-03 16:38:10
    Temat: Re: szczepionki - obowiązkowe?
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał, Dnia 03-10-03 18:06:

    > Nie ma sie co dziwic pracodawcom: lepiej wydac dwadzieścia pare zetow na
    > szczepionke niż później płacić komuś kto jest na chorobowym.

    Ja ich rozumiem, tyle, że w moim przypadku nie mają podstaw do takich
    obaw. Staram się, z dobrym jak dotąd skutkiem, nie chorować.

    Ja na twoim
    > miejscu bym się zaszczepił, bo przecież istnieje bardzo wiele innych chorób
    > które mogą być przyczyną zwolnienia lekarskiego...

    Taaa, ale wiesz, nie chodzi o to, że szczepionka zmniejszy moje
    możliwości pójścia na chorobowe, jako, że nie przychodzenie do pracy
    zupełnie mi się nie opłaca, tylko o to, że nie wierzę w szczepionki
    przeciwko grypie, tym bardziej, że jak dotąd, puk puk puk, naturalna
    odporność wystarczała mi w zupełności, a po co poprawiać coś co dobrze
    działa?

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl