PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia MBA - czy warto?

  • 1. Data: 2005-08-07 16:31:27
    Temat: studia MBA - czy warto?
    Od: "Mieciu" <a...@p...onet.pl>

    czesc,

    Ile wg Was na polskim rynku pracy warte sa studia MBA w Niemczech?
    uczelnia, o ktorej mysle to HHL Lipsk

    czy warto rzucic dobrze platna i niestresujaca prace w Polsce,
    zeby przez rok skonczyc te studia i miec zagraniczny papier MBA?

    pozdr, M

  • 2. Data: 2005-08-07 17:08:00
    Temat: Re: studia MBA - czy warto?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Mieciu wrote:
    > Ile wg Was na polskim rynku pracy warte sa studia MBA w Niemczech?
    > uczelnia, o ktorej mysle to HHL Lipsk

    Mają akredytację AACSB?

    > czy warto rzucic dobrze platna i niestresujaca prace w Polsce,
    > zeby przez rok skonczyc te studia i miec zagraniczny papier MBA?

    To zależy od tego na jakim etapie kariery zawodowej jesteś, jakie
    studia kończyłeś do tej pory (generalnie MBA uważa się za studia
    będące dobrym uzupełnieniem wiedzy dla absolwentów kierunków
    nieekonomicznych, którzy w pracy zawodowej zajmują się zarządzeniem)
    i ile masz lat. Średnia wieku studentów MBA na Harvardzie wynosi 27
    lat, aczkolwiek prof. Blikle, właściciel cukierni, ukończył MBA
    po 50-tce i sobie te studia chwali ;)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 3. Data: 2005-08-07 17:20:53
    Od: "Mieciu" <a...@p...onet.pl>

    > Mają akredytację AACSB?
    tak

    > To zależy od tego na jakim etapie kariery zawodowej jesteś, jakie
    > studia kończyłeś do tej pory
    skonczylem studia ekonomiczne plus podyplomowe (tez ekonomiczne)

    w pracy zawodowej nie zajmuje sie zarzadzaniem,
    chociaz widze to jako mozliwa droge awansu - problem
    w tym, ze studia te sa dzienne, full-time, wiec musialbym
    na rok zrezygnowac z pracy

    pozdrawiam,
    Mietek

  • 4. Data: 2005-08-07 20:16:00
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Mietek:

    > w pracy zawodowej nie zajmuje sie zarzadzaniem,
    > chociaz widze to jako mozliwa droge awansu - problem
    > w tym, ze studia te sa dzienne, full-time, wiec musialbym
    > na rok zrezygnowac z pracy

    Pogadaj z szefami. Być może ich wizja Twojej dalszej obecności w firmie
    pokrywa się z Twoją wizją "możliwej drogi awansu" i daliby Ci np. rok
    bezpłatnego urlopu, nawet o ile nie wykazaliby woli (częściowego)
    zapłacenia za studia.

    --
    Pozdrawiam,
    Magda

  • 5. Data: 2005-08-17 14:44:26
    Od: <a...@n...pl>

    Z tym rzucaniem pracy to może tak się nie spiesz...
    Ja tak się pospieszyłam, wydawało mi się że mam świetne papiery i że w ogóle
    będą się pracodawcy o mnie zabijać bo znam dwa języki i studiowałam za
    granicą itp. itd., no i super doświadczenie w super koncernie...
    No i teraz mam:
    jeżdżę na mnóstwo rozmów, jakieś wieloetapowe rekrutacje i z dnia na dzień
    widzę że nie jest łatwo...
    dobra praca wcale nie czeka na pracownika nawet z MBA.
    Mamy naprawdę ciężkie czasy...