PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia - 1 semestr warto w CV › Re: studia - 1 semestr warto w CV
  • Data: 2004-09-25 11:17:12
    Temat: Re: studia - 1 semestr warto w CV
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dll_01x00f38ac3h wrote:

    > Witam, mam ukończone studia magisterskie, poza tym w ciągu ostatniego roku
    > studiowałem przez pół roku drugi kierunek (informatykę), ale ze względu na
    > brak czasu
    > zrezygnowałem. Warto wspominać o tym w CV czy też nie ?
    > pozdrawiam Jakub
    na moj gust nie warto. moze sie okazac ze przez przerwanie studiow
    potraktuja cie jako osobe, ktora nie radzi sobie z organizacja czasu. Poza
    tym, wg mnie, na pierwszym roku informatyki nie ma jakichs krytycznych
    przedmiotow, ktore znaczaco mialy by wplywac na rozwoj zawodowy - to tylko
    wprowadzenie do tego co ma byc na pozniejszych latach studiow.
    Podsumowujac, nie warto wspominac o tych zaczetych i nieskonczonych
    studiach.

    Pozdrawiam
    Iza
    --