PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbedny › Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    From: "boku" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Date: Mon, 28 Jun 2004 16:54:52 +0200

    > No to pochawal sie co tam trenujesz i ile mordek juz obiles.

    a co wiesz o sztukach walki? pewnie nic. wg ciebie tam sie bije po mordach i
    takze w tym celu sie to cwiczy? jesli jestes kaleka nie potrafiaca zrobic
    wymachu czy sklonu to najlepiej wymiewac innych nazywajac ich dresiarzami
    obrazajac SZTUKE. niemeskie to bardzo. kobiecie bym sie nie dziwil jak
    zazdrosci innej figury....

    > Alez oczywiscie ze "Bzyknij mnie" szokuje, ale wcale nie prowokuje :)) Moj
    > kolega ma koszulke z napisem "Lubie, jak mnie wala w dupe" i to tez
    szokuje.
    > On sie dziwi dlaczego wszystkie pedaly z miasta laza za nim, przeciez to
    ma
    > szokowac tylko.

    jak ja zaloze koszulke z napisem php to pewnie tacy jak ty beda lazic za
    mna? dobrze mowie ;) jestes pehapowcem no nie? ;)

    > W sumie idac twoim tokiem myslenia mozna dojsc do wniosku ze napisy na
    > koszulkach oznaczaja co innego niz powinny (maja ukryte szokujace
    > znaczenia).

    a ty jestes marnym lamerem ktory szufladkuje ludzi po napisach na koszulkach

    >Ty te walki dalekiego wschodu trenujesz normalnie czy walisz
    > testosteron ??

    a co to jest walic testosteron? to ma cos wspolnego z "walic w dupe" ?