PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbedny › Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Date: Mon, 28 Jun 2004 16:02:03 +0200

    > Hahaha. Nie ten kierunek, podpowiem - walki dalekiego wschodu, brojlerem
    nie
    > jestem i nie będe.

    No to pochawal sie co tam trenujesz i ile mordek juz obiles.

    > Jest tylko napisem na koszulce, być może szokującym, ale na pewno nie
    > prowokującym.

    Alez oczywiscie ze "Bzyknij mnie" szokuje, ale wcale nie prowokuje :)) Moj
    kolega ma koszulke z napisem "Lubie, jak mnie wala w dupe" i to tez szokuje.
    On sie dziwi dlaczego wszystkie pedaly z miasta laza za nim, przeciez to ma
    szokowac tylko.
    W sumie idac twoim tokiem myslenia mozna dojsc do wniosku ze napisy na
    koszulkach oznaczaja co innego niz powinny (maja ukryte szokujace
    znaczenia). Ty te walki dalekiego wschodu trenujesz normalnie czy walisz
    testosteron ??

    Tomek