PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbedny › Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
  • Data: 2004-06-28 10:08:22
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idź do dowolnej dyskoteki, ale takiej, gdzie wpuszczają od 21 roku zycia,
    > żeby nie było że same małolaty. Wiem, powiesz mi że to dyskoteka, a ja Ci
    > odpowiem, że to praca.

    no tak. Pójdź na plażę, najlepiej nudystów. Przecież tam wszyscy chodzą
    nago! fajny argument

    sprzedawca w sklepie ma sprzedawać czy też chodzić na zaplecze do pokoiku z
    klientem? chyba nie ta branża

    > Bzdura. Ale nie będę już dyskutował, bo zdaje się jesteś zaślepiona wizja
    > "dziwki". Ja z tej koszulki czytam inną informację. A już na pewno inną
    > widząc, że w danym sklepie, wszytkie ekspedientki mają takie koszulki.
    to jest twoje subiektywne odczucie. Moje by było takie, że pracodawca
    uwielbia zatrudniać bardzo frywolne dziewczyny, które o niczym innym nie
    marzą, tylko żeby każdy klient je przeleciał (notabene niekoniecznie za
    kasę)

    > Jedyna wina pracodawcy, to że ochrona nie reaguje on na
    "niedorozwiniętych"
    > klientów w sposób stosowny. Ekspedientka powinna zwrócić uwagę, że nie
    zyczy

    tu się z tobą zgodzę, że jak klient zachowuje się nieprawidłowo to powinien
    przez pracownika ochrony zostać przywołany so porządku. Ale w tym konkretnym
    przypadku, jest to zupełnie niepotrzebne. Tak, jak np. akcje sklepów które
    dla reklamy sprzedają dumpingowo towary,a ludzie się zabijają (vide łódź,
    całkiem niedawno)

    Generalnie, problem jest w tym że pracodawca nastawia na szwank primo -dobre
    imię pracowników, secundo - dobre imię sklepu
    > Pozdrawiam
    równierz
    gromax