PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż absolwencki i dodatkowa praca

  • 1. Data: 2003-06-25 18:26:22
    Temat: staż absolwencki i dodatkowa praca
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Czy ktoś może mi odpowiedzieć na poniższe pytanie?
    Czy będąc na stażu absolwenckim (i dostając tym samym pieniądze z UP) można
    wykonywać w tym czasie umowy o dzieło lub zlecenia? Jeśli nie, to czy
    przerwanie stażu z powodu wykonywania zleceń lub umów o dzieło powoduje
    konieczność zwrotu otrzymanych do tej pory z UP pieniędzy?

  • 2. Data: 2003-06-25 21:01:52
    Temat: Re: staż absolwencki i dodatkowa praca
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > przerwanie stażu z powodu wykonywania zleceń lub umów o dzieło powoduje
    > konieczność zwrotu otrzymanych do tej pory z UP pieniędzy?

    2 razy NIE ;)

    Jean

  • 3. Data: 2003-06-26 05:56:42
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2 razy NIE ;)

    A moglby mi ktoś powiedzieć jakie przepisy (ustawy) regulują wszystko to, co
    wiąże się ze stażami absolwenckimi? Chętnie bym się zapoznał...

  • 4. Data: 2003-06-26 06:59:21
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > A moglby mi ktoś powiedzieć jakie przepisy (ustawy) regulują wszystko to,
    co
    > wiąże się ze stażami absolwenckimi? Chętnie bym się zapoznał...

    stazysta jest bezrobotnym, a bezrobotny nie moze osiagac dochodow
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn
    ostka&akt=nr17020514&ver
    =-1&jedn=-1

    Jean