PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz absolwencki, a wolne?

  • 1. Data: 2004-07-19 12:54:51
    Temat: staz absolwencki, a wolne?
    Od: Anre <w...@p...fm>

    Witam
    odbywam wlasnie staz absolwencki, a jutro mam rozmowe kwalifikacyjna.
    Czy w takim przypadku pracodawca ma obowiazek dac mi wolne czy nie musi?

  • 2. Data: 2004-07-19 13:53:58
    Temat: Re: staz absolwencki, a wolne?
    Od: "neikula" <n...@W...gazeta.pl>

    Anre <w...@p...fm> napisał(a):

    > Witam
    > odbywam wlasnie staz absolwencki, a jutro mam rozmowe kwalifikacyjna.
    > Czy w takim przypadku pracodawca ma obowiazek dac mi wolne czy nie musi?

    Pracodawca nic nie musi, jeśli puści Cię to tylko ze względu na to, że
    chciał :( - i lepiej, żebyście jakoś uzgdnili wcześnie sposób odrobienia tych
    godzin ewentualnie umówili, że podpiszesz listę obecności później - w innym
    przypadku z UP mogą się czepiać i nie wypłacą Ci dniówki, a nawet mogą zabrać
    całe stypendium. Bo w razie jakieś kontroli dojdą do wniosku, że starz to
    fikcja.
    Nie wiem, jak teraz, ale w zeszłym roku nawet na własny ślub UP nie wyrażało
    zgody na wolne - chyba, że wcześniej się im to zgłosiło i wtedy właśnie
    potrącali dniówkę :))))

  • 3. Data: 2004-07-19 14:51:39
    Od: Anre <w...@p...fm>

    > Nie wiem, jak teraz, ale w zeszłym roku nawet na własny ślub UP nie wyrażało
    > zgody na wolne - chyba, że wcześniej się im to zgłosiło i wtedy właśnie
    > potrącali dniówkę :))))

    slyszalem ze na 30 dni pracy oczywiscie na stazu) przypada 2 dni wolnego,
    czy jest ktos kto mogl by to potwierdzic

  • 4. Data: 2004-07-19 19:16:55
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    wyrażało
    > zgody na wolne - chyba, że wcześniej się im to zgłosiło i wtedy właśnie

    znasz bajke o tymitunie??

    >slyszalem ze na 30 dni pracy oczywiscie na stazu) przypada 2 dni wolnego,
    >czy jest ktos kto mogl by to potwierdzic
    wg nowej ustawy tak

    Jean

  • 5. Data: 2004-07-19 20:16:52
    Od: Dariusz <s...@B...pl>

    Użytkownik Anre napisał:

    > slyszalem ze na 30 dni pracy oczywiscie na stazu) przypada 2 dni wolnego,
    > czy jest ktos kto mogl by to potwierdzic

    Jest,według nowej ustawy - ale prawo nie działa wstecz,więc jeśli
    zostałeś/aś przyjęty/a na starych zasadach,te dwa dni Tobie nie
    przysługują.Ustawa ta weszła w życie 1 czerwca,więc to zależy od
    tego,czy poszedłeś /poszłaś na staż przed czy po tym dniu.

  • 6. Data: 2004-07-19 20:18:03
    Od: "Adamski" <a...@i...pl>

    > slyszalem ze na 30 dni pracy oczywiscie na stazu) przypada 2 dni wolnego,
    > czy jest ktos kto mogl by to potwierdzic

    Ja mam umowe sprzed wprowadzenia nowej ustawy (nowa uustawa weszła chyba 1
    czerwca) i mam na miesiąc 1 (słownie: jeden) dzień wolny - przynajmniej tak
    mnie poinformowali w PUP'ie.

    Pozdry :
    A.D.