PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz absolwencka a poszukiwanie pracy › Re: staz absolwencka a poszukiwanie pracy
    From: Witiia <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz absolwencka a poszukiwanie pracy
    Date: Wed, 28 Apr 2004 07:00:58 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@tu77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik gregoo napisał:
    > Witam
    > Od kilku tygodni pracuje w ramach stazu absolwenckiego i w pewnym sensie jak
    > na zlosc firmy do ktorych wyslalem wczesniej aplikacje zaczely zapraszac
    > mnie na rozmowy kwalifikacyjne w trakcie jak zaczalem staz. Sek w tym ze
    > musze w jakis sposob zwolnic sie ze stazu.
    > Szanowni grupowicze doradzicie mi co poczynic zeby sobie jak najmniej
    > zaszkodzic. Wyczerpuje mi sie juz koncept do wytlmaczen tak aby pracodawca
    > na stazu albo nie zorientowal sie ze ide na rozmowe ( w koncu w najgorszym
> [...]

    ja właśnie byłbym szczery i mówiłbym, że idę na rozmowę w sprawie
    pracy. Staż jest po to, by zdobyć jakieś doświadczenie i by było potem
    łatwiej ze znalezieniem pracy.
    Będąc na stażu jesteś dalej bezrobotny, więc Twoim świętym obowiązkiem
    jest szukanie pracy i chodzenie na rozmowy. Dlatego na zdrowy rozsądek
    nikt nie powinien Ci zabraniać tego i nie powinien wyciągać
    jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.
    Ale niestety nasz kochany UP jest chyba innego zdania, bo wszystkie
    przepisy są tak skonstruowane, aby tylko utrudnić bezrobotnym
    znalezienie pracy.

    --
    Witiia