  • Data: 2010-03-01 20:47:58
    Temat: Re: sprz
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-01, news.icm.edu.pl <o...@o...op.invalid> wrote:

    [...]

    > Potwierdzasz to, co napisałem ?

    Jeśli moja odpowiedź nie była wystarczającą wskazówką dla Ciebie,
    to powiedz, a nie wymuszaj na mnie odpowiedzi Tobie wygodnych.
    Przepis jest jasny. Nie ma tam informacji typu "poinformować
    przełożonego", która jest np. w innym podpunkcie tego przepisu.

    Oczywiste jest też rozumienie słowa dbać, i nie - nie jest to
    naprawa, ale raczej nie dopuszczenie do sytuacji w której
    z winy pracownika, owa maszyna wymaga naprawy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl