PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sposób na nicnierobienie
    Date: Tue, 10 Dec 2002 19:40:53 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pr22.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Karmicie trolla ta dyskusja.
    > ale pomysl jest dobry. sprobujmy zrobic nowy watek w ktorym ci ktorym sie
    > udalo powiedza co robia i jak do tego doszli. Na pewno wielu inym tez cos
    > przyjdzie do glowy.
    > Juz wczesniej chcialem rozpoczac watek w ktorym ludzie sukcesu napisali by:
    > sluchajcie siedzialem na kanapie i nagle wstalem zajolem sie tym i tym,
    > Wpierw pracowalem 48 godzin na dobe ale teraz mam juz 23. auto i 6 willi.
    > Nie ejstem bogaty ale nie musze oszczedzac kazdej zlotowki. Moge pomoc komus
    > ruszyc sie z kanapy ale mam malo czasu..... etc.

> [...]

    Mylisz się.
    Wiekszość narzekających tutaj osób nie dlatego nie zarabia, że nikt im nic nie
    podpowie, lecz
    dlatego, że zarabianie wymaga wysiłku. A to już jest sprzeczne z ich filozofią życia.

    Ja utrzymuje rodzine na nienajgorszym poziomie prowadząc jednoosobowa działalnośc
    gospodarczą.
    Zajmuje sie między innymi pomaganiem firmom z zachodniej europy, które chcą wejść do
    Polski ze
    swoimi firmami lub tylko towarami.
    W taki sam sposób pomagam też polskim firmom na tamtym rynku.
    Nie mam skończonych studiów (na razie) więc moimi klientami są nie spółki giełdowe,
    ale np. mniejsci
    producenci róznych rzeczy.
    Teraz przed wejściem Polski do UE jest duże zapotrzebowanie na takie usługi i nie
    daje rady obsłużyć
    wszystkich chętnych.
    W listopadzie odmówiłem jednej firmie niemieckiej i jednej polskiej.
    Jest więc jeszcze dużo pracy dla innych.

    Prosze również innych pracujących o podzielenie sie pomysłami z zagubionymi.

    mer