PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca przy komputerze a zakup okularow › Re: sam sobie odpowiem
  • Data: 2003-03-23 10:42:23
    Temat: Re: sam sobie odpowiem
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > a moze ktos ma jakies przygody zwiazane z kupnem okularow przez pracodawce,
    > prosze piszcie

    Ja dostałem papier od lekarza przy badaniach o zdolność do zawodu. Okulary
    sobie kupiłem po roku (1,5 miesiąca temu) bo oszukiwałem sam siebie szkoda było
    mi kasy a i tak wiedziałem, że będą kłopoty ze zwrotem pieniędzy. Teraz przy
    kolejnych zwolnieniach pracowników obcięciu mi wynagrodzenia o 1/3 i ciągłych
    kłopotach finansowych firmy nie mam nawet odwagi iść prosić o zwrot choć
    wziąłem rachunek.
    To tyle.

    Rob