PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy na czas określony › Re: rozwiązanie umowy na czas określony
    From: "JLR" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiązanie umowy na czas określony
    Date: Thu, 16 Jan 2003 18:44:59 +0100

    Marku, niestety umowy zawartej na czas okreslon, jak niże nie można
    rozwiązać jednostronnie.
    Zawsze istnieje możliwośc rozwiązania za porozumieniem stron. Dlatego należy
    uwać co sie podpisuje i
    negocjować odopwienio warunki. Dla pracowdawcy chyba też jest ważne żeby nie
    mieć niewolnika zamist pracownika, więc chyba wynegocjowanie możliwości
    rozwiązania umowy nie będzie takim problemem.

    pozdrawiam Joanna