PracaGrupypl.praca.dyskusjerozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju..... › Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    From: ADi <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    Date: Sun, 23 Sep 2007 14:54:42 -0000
    <fbk7cn$v9o$1@news.agh.edu.pl> <fbkb9c$f26$1@inews.gazeta.pl>
    <fbkdrq$1ki$1@news.agh.edu.pl> <fbkp8a$9v5$1@inews.gazeta.pl>
    <fbm6vh$9qs$1@news.agh.edu.pl> <fbn1s1$6ep$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <fd2p12$2o9a$1@opal.icpnet.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <fd2q7a$2q7l$1@opal.icpnet.pl>
    <1...@1...googlegroups.com>
    <s...@j...kofeina.net>
    <1...@r...googlegroups.com>
    <s...@j...kofeina.net>
    <1...@5...googlegroups.com>
    <s...@j...kofeina.net>

    On 23 Wrz, 14:24, Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> wrote:

    > A ja nie mam końskich klap na oczach i mój wybór rynku nie jest zawężony
    > do UK.

    No tak, bo twoj wybor zawezony jest do niezwykle preznego polskiego
    "ryneczku" pracy... to kto ma tutaj klapy na oczach?
    A w ogole, to przeciez rynek pracy w UK zupelnie ma sie nijak do
    realiow panujacych na swiecie w branzy IT... przepraszam, za taki
    niefortunny przyklad.

    > Skoro mogę mieć odpowiednią kasę w .pl, to nie chce mi się wyjeżdżać.

    Twoje pobredzanie nie na temat (z ktorego zreszta slyniesz na
    grupach), robi sie juz nudne. To, czy chce ci sie gdzies wyjezdzac czy
    nie, nikogo nie obchodzi. Obchodzi natomiast to, ze wymieniony przez
    ciebie Cobol czy Smalltalk NIE SA popularnymi na rynku jezykami. Tyle.
    Skoro nie potrafisz znalezc konstruktywnych argumentow na to, ze jest
    inaczej... odejdz i nie trolluj wiecej.

    > A co do danych statystycznych to average salaty dla PHP na itjobswatch
    > też nie powala na kolana. I średnia z ofert z RPG jest od niego lepsza.

    Porownujesz srednia z kilkudziesieciu ofert RPG ze srednia z kilku
    tysiecy ofert PHP? Hehehe... Gratuluje, panie "programisto" :))))
    (chyba juz wiem, czemu "nie chce ci sie wyjezdzac").

    > I gościu klepiący w PHP/Javie/C/++/# jest łatwiej wymienialny.

    ...I latwiej znajdzie sobie nowa prace.

    > Ale kryterium kasy zasłoniło ci temat dyskusji - próbowałeś cokolwiek
    > robić w wymienionych technologiach?
    > Przypuszczam, że nie, i niewiele potrafisz powiedzieć o różnicy progu
    > wejścia w PHP i w wymienione.

    Wymienionych przez kogo? Przeze mnie (Java/PHP/C/C++/C#) ? Oczywiscie.
    A co sie tyczy tych "popularnych inaczej" (wg. ciebie), to mialem z
    nimi do czynienia... na studiach. Nigdy wiecej nie byly mi do niczego
    potrzebne i ide o zaklad, ze nigdy nie beda.

    --
    ADi