PracaGrupypl.praca.szukanaroznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?] › Re: roznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?]
  • Data: 2005-05-06 16:13:34
    Temat: Re: roznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?]
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Młody" <s...@t...no-spam.pl> napisał w wiadomości
    news:d5fglh$qg7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma czegoś takiego jak hit- gdzie Ty zyjesz - jest tesco....
    Tesco a Hit jeden pies... Wiem, ze jedne markety zostaly zamienione na
    drugie, ale ktore w ktore to mnie nie obchodzi za bardzo, poniewaz nie
    czesto tam kupuje bo to nie moj rejon.

    Wracajac do tematu agencji PER, to z Tesco na Serbskiej nie jest wcale tak
    daleko do niej. Magazyny w ktorej znajduje sie agencja sa oddalone o ok 150
    m w lini prostej od Tesco, tylko ze oddziela je plot.