PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalfikacyjna po angielsku › Re: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    From: "wojcieszko" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    Date: 29 Jun 2004 16:59:42 +0200

    Witam ponownie! zatemm jeśli chodzi o temet rozmowy kwalfikacyjnej po angielsku
    faktycznie tak jak kilku z was podpowiedziało chodzi im o wszytko i o "gruszkę
    i o pietruszkę" ;) ogólnie rozmowa toczyła się na poziomie przyjacielskim więc
    mój stres się skończył. Nie brakowało również akcentów humorystycznych
    bo "komunikatywnie" wcale nie oznacza opisać - linię produkcyjną w języku
    technicznym - ale jakoś się uporałem. Rezultat poza własną satysfakcją, że
    jakoś mi poszło to chyba jeszcze jedna zaplanowana rozmowa na jutro z samym
    dyrektorem generalnym !! nie licze na nic więcej niż wcześniej idę bo może sie
    uda nic na chamca!!
    Ps. do "andrzeja" trzeba wiedzieć co się pisze nic nie zmyśliłem gdybym musiał
    sie zapytać co?, gdzie?, ile? itp. to napewno dał bym sobie radę ale rozmowa
    kwalfikacyjna o pracę w renomowanej firmie to nie "kupno pomidorów!!" więc jak
    masz zamiar komuś naubliżać i posądzić go o kłamstwo to lepiej ugryź się w
    język!!
    Ps. zapomniał bym jutro znów ćwiczymy język angielski na rozmowie - kiedy oni
    zrozumieją że to oni powinni się nauczyć Polskiego( przecież to oni są gośćmi u
    nas) ;) !! pozdrawiam!