PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalfikacyjna po angielsku › Re: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    Date: Fri, 18 Jun 2004 15:28:50 +0200

    kilkakrotnie odbyałem rozmowy w obcych językach, i kilka rzeczy się już
    nauczyłem:
    1. Warto posługiwać się słownictwem, które się zna dobrze
    2. Starać sie mówić płynnie. Jak to kiedys udało mi się stwierdzić "it may
    be basic, but must be English".
    3. Warto sobie odpowiedzieć na pytanie, jakie tematy moga byc poruszone na
    rozmowie. Na pewno będą pytania o wysokość zaobków, co robiłeś, co robisz i
    co chciałbyś robić (czasy!), może byc pytanie sytuacyjne o konkretne
    zachowanie w jakimś momencie pracy (np. powstający problem lub usuwanie
    problemu). Moga być tez typowo HRowe pytania czy testy.
    4. Na pewno warto znać słownictwo związane z branżą :)
    5. I pamietać, że język to tylko środek przekazu tego co masz w głowie

    no i powodzenia
    gromax