PracaGrupypl.praca.dyskusje › romowa z szefem

  • 1. Data: 2006-06-25 18:27:26
    Temat: romowa z szefem
    Od: twiza <i...@a...pl>

    We wrześniu mam iść do pracy po urlopie wychowawczym, jutro mam iść na
    rozmowę z szefem, nie wiem dlaczego po co tak wcześnie, do września
    jeszcze daleko. Jak myślicie czy mogę dostać jutro wypowiedzenie z
    pracy? - szefowa pytała czy załatwiłam już przedszkole.

    Drugie moje pytanie czy pracodawcy chętnie przyjmują pracowników po
    urlopie wychowawczym, czy raczej zawsze odrzucają?

    Pozdrowienia Twiza

    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 2. Data: 2006-06-27 10:29:48
    Temat: Re: romowa z szefem
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Drugie moje pytanie czy pracodawcy chętnie przyjmują pracowników po
    > urlopie wychowawczym, czy raczej zawsze odrzucają?

    przeciez to zalezy wylacznie od sytuacji w tym danym przedsiebiorstwie, i od tego,
    czy Ciebie potrzebuje, czy nie. Moja opinia na ten temat, podobnie jak kazda inna
    nie ma zadnej wartosci dla Ciebie. A czemu tak wczesnie zaprasza na rozmowe? Moze
    dlatego, że zaczęły sie wakacje, i byc może ktos sie zwolnil, i chca wiedziec, czy
    przeciągnąc na starej kadrze do wrzesnia - bo wracasz, czy tez sie dowiedziec, ze
    nie masz zamiaru wrócic. Wbrew pozorom niechec do wracania po urlopie wychowawczym
    jest wieksza, niz sie wydaje.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-06-27 18:50:39
    Od: twiza <i...@a...pl>

    fotech napisał(a):

> [...]
    nie masz zamiaru wrócic. Wbrew pozorom niechec do wracania po urlopie wychowawczym

    jak sie okazało, rozmowa nie była umówiona, ja wyszłam na głupka. Było
    to wszystko wymysłem mojej szefowej.
    Czy można wprowadzać w błąd pracownika?