PracaGrupypl.praca.dyskusje › rmua

  • 11. Data: 2007-05-09 03:43:07
    Temat: Re: rmua
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 08 May 2007 22:29:29 +0200, Kaizen napisał(a):

    > Zestawienia z OFE dostaję co roku.

    I chwała im za to ;)

    > Z ZUSu mają "troszeczkę" większe opóźnienie.

    Dobra - z innej beczki - czy to zestawienie jest *podpisanie imiennie*
    przez osobę sporządzającą?

    > Tak czy inaczej jak mi się coś w składkach nie zgadzało (ZUS założył
    > mi trzy konta) to nie potrzebowałem do tego żadnego RMUA - wysłałem
    > reklamację za pośrednictwem pracodawcy.

    Szczęściarz - i to zupełnie bez sarkazmu.
    Ja do dzisiaj nie mam scalonych dwóch kont, korespondencji mam kilka kg i
    ... nadal brak przekazanych składek z ZUS do OFE (i nawet ich brak na
    "saldzie" w ZUS). Ale mam dowody wpłat (prowadzona DG i w części właśnie
    raporty RMUA).

  • 12. Data: 2007-05-09 06:30:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Phyt0n napisał(a):

    > i tak liczy sie tylko z ostatniego miesiaca. ostatnio wystepowalem o
    > karte ubezpieczenia miedzynarodowego do zusu i wyslalem im z 3 ostatnich
    > miesiecy. Zatrzymali sobie najnowsze, starsze odeslali.

    Jak zalatwialem osobiscie nie musialem nawet najnowszego zostawic.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl