PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacje i tandeta › Re: rekrutacje i tandeta
    From: "GM" <g...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacje i tandeta
    Date: Tue, 4 Apr 2006 17:30:52 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e0u1bj$rq8$1@news.onet.pl...
    > z zalozenia, ze nie jest to do konca tak... Np angielski, napisane biegle
    > w mowie i pismie, jak co do czego dochodzi, okazuje sie ze wystarczy umiec
    > czytac dokumentacje, do czego przyznaje sie osoba rekrutujaca...

    To prawda. Winni sa pracodawcy, ktorzy wykorzystuja swoj rynek do
    wprowadzania dodatkowych poprzeczek. Obecnie sa przypadki, w ktorych ludzie
    rezygnuja z pracy ze wzgledu na brak mozliwosci "polerowania" jezyka obcego
    na szczescie. Podobniez z innymi wygorowanymi zadaniami - po co sie wypalac
    przekladaniem papierkow majac "wyższe" ?

    > Tu niestety jest podobnie do tego co pisalem wczesniej... Ludzie nauczyli
    > sie szablonow, bo tak latwiej dostac prace, firmy zatrudniajace inaczej to
    > rzadkosc. Natomiast czeste pytania to czy sie wie, czym zajmuje sie firma,
    > jak jest postrzegana w mediach ect, ect... Jesli mialoby to zwiazek z
    > praca to rozumiem, ale czesto nie ma, wiec po co te pytania.

    Hmmmmm ja zawsze pytam co ktos wie o firme i traktuje to jako atut jezeli
    ktos wie po co takna prawde przyszedl. Inna sprawa jak Cie pytaja o to, jak
    trafiasz z ogloszenia "wiodąca na rynku firma .............." hehehehe.
    Inna sprawa ze zalezy to od stanowiska na jakie szuka sie osoby. Jak dla
    mnie ludzie powinni miec po prostu wiecej szacunku do siebie :)))
    Latwiej, latwiej...bo te szablony pasuja tym ktorzy je wymyslili ;)

    Kwestia tego kto ocenia - czy na zasadzie "dobrze sie przygotowal/la do
    rozmowy" czy "to ktos kogo warto zatrudnic" :))

    Pozdrawiam
    GM