PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacje i tandeta › Re: rekrutacje i tandeta
    From: "GM" <g...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacje i tandeta
    Date: Tue, 4 Apr 2006 17:18:59 +0200

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:e0u1nj$fqh$1@inews.gazeta.pl...
    > A co masz na myśli pisząc, że my - HR-zy nakręcamy problemy pisząc bzdury
    > jako eksperci?
    > Możesz rozwinąć wątek?

    Witam,

    OK moze troche na wyrost i ze zbytnim uproszczeniem...chodzi mi o regularne
    kolumny tekstow w chociazby w GW.P gdzie rady daja albo pracownicy hr w
    duzych korporacjach, albo pracownicy hr z firm "rekruterskich". Jak
    doradzisz ze "zbieralem marchewke w niemczech" mozna nazwac "zdobywalem
    doswiadczenie w organizowaniu sprawnego pozyskiwania surowca" to pozniej do
    "Ciebie" przyjdzie taki pracownik, ktory tak Ci powie o swoim doswiadczeniu.

    Oczywiscie to wydumana skrajnosc - ale o to mi mniejwiecej chodzi. Z drugiej
    strony sporo wydawnictw jest tlumaczeniami z rynku amerykanskiego gdzie
    rynek pracy i fasady sa bardzo wazne.

    Inna sprawa jak sie dysponuje dzialem, ktory przeprowadzi rekrutacje i
    selekcje, ale z mojego punktu widzenia, wiecej mnie kosztuje czasu zeby
    dowiedziec sie jakie ktos ma cechy osobowosciowe, bo reszty mozna sie
    nauczyc :)