PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacje i tandeta › Re: rekrutacje i tandeta
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacje i tandeta
    Date: Tue, 04 Apr 2006 16:54:44 +0200

    GM wrote:
    > Witam,
    >
    > Heheh ostatnio poszukuje chetnych do pracy. Wymagania niewielkie poza
    > bieglym (na prawde) angielskim. Powiem wam szczeze ze zalamac sie mozna.
    > Ludzie sa fajni i chetni do pracy ale to co soba reprezentuja na rozmowie
    > czy w CV mnie przeraza.

    > Najpierw selekcja CV - wyglada fajnie co prawda polowa sie nie nadaje bo
    > jest zupelnie od czapy (a moze sie uda) pozniej rozmowa telefoniczna w,
    > ktorej okazuje sie ze poziom angielskiego zadeklarowany to fikcja (lets
    > switch to englisz........beeep....beeep....beep) pomimo zapisu ze praca
> [...]

    Nie ma sie czemu dziwic... Po prostu po doswiadczeniach wiem, ze to co
    jest w ogloszeniu czesto jest bardzo na wyrost i ludzie czasem wychodza
    z zalozenia, ze nie jest to do konca tak... Np angielski, napisane
    biegle w mowie i pismie, jak co do czego dochodzi, okazuje sie ze
    wystarczy umiec czytac dokumentacje, do czego przyznaje sie osoba
    rekrutujaca...

    > No nic.....to wszystki to nic nowego no ale
    > nadchodzi czas rozmowy kwalifikacyjnej.......no w morde jeża...tak jak by mi
    > ktos czytał poradnik o tym jak przejsc rozmowe kwalifikacyjna !! Ludzie
    > wartosciowi ale dali sie omamic frazesologia.

    Tu niestety jest podobnie do tego co pisalem wczesniej... Ludzie
    nauczyli sie szablonow, bo tak latwiej dostac prace, firmy zatrudniajace
    inaczej to rzadkosc. Natomiast czeste pytania to czy sie wie, czym
    zajmuje sie firma, jak jest postrzegana w mediach ect, ect... Jesli
    mialoby to zwiazek z praca to rozumiem, ale czesto nie ma, wiec po co te
    pytania.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl