PracaGrupypl.praca.dyskusjereklama na aucie?? › Re: reklama na aucie??
    From: "news" <a...@S...GDZIE.INDZIEJ.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: reklama na aucie??
    Date: Wed, 13 Nov 2002 21:27:49 +0100

    > Wyluzuj się i daj sobie spokój (im szybciej, tym lepiej, a najlepiej RAZ NA
    > ZAWSZE!!!).......

    popieram w 100%. sam sie niestety dalem zrobic w bambusa.
    ogloszenie znalazlem w prasie... mysle co mi szkodzi i zadzwonilem.
    monolog auto-sekretarki. po wysluchaniu 5min., bezproduktywnej gadki,
    podali w koncu swoj adres (ku przestrodze):

    PPHU GLOBAL
    40-163 Katowice 28
    skr. pocz. 3621

    wyslalem zgloszenie i przyszla taka mala, smieszna koperta "za pobraniem" za 59zl.
    jak ja zobaczylem to sie usmialem, pani listonoszka dala mimowszystko awizo...

    pojechalem, do pracy a jak wrocilem okazalo sie, ze dobry brat mi juz list odebral.
    trudno. z godnie z instrukcjami mialem dowiadywac sie SAM w jakis firmach o
    te reklame na samochod. podzwinilem... pani w sluchawce informowala:
    'nie ma takiego numeru'.

    sprawe zglosilem na policje. nic sie narazie nie dzieje, a to bylo dobry rok temu...
    nie daj sie nabrac !!

    pozdrawiam,
    aszek26