PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie zwiazane z umowa o dzielo... › Re: pytanie zwiazane z umowa o dzielo...
  • Data: 2004-09-07 07:31:21
    Temat: Re: pytanie zwiazane z umowa o dzielo...
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@b...knc.pl>, Brzezi wrote:
    (..)
    > co na to prawo?

    Nie wiem co na to prawo, ale na logikę, to nic. O ile w umowie nie
    miałeś żadnej klauzuli na wypadek takiej sytuacji, to jeśli zrobisz
    tak jak piszesz to jej po prostu nie dotrzymasz. Ze wszystkimi tego
    (prawnymi ;-) konsekwencjami - zwłaszcza, jeżeli jest to coś krytycznego
    (a tak można wywnioskować z Twojego posta).

    PS Ja nie oceniam, czy Ci się jakaś dodatkowa kasa należy tak "po ludzku"
    (pewnie tak), ale tak w kategoriach czysto zero-jedynkowych to chyba
    jest tak jak wyżej.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH