PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie z serii "...ile zarabia..."

  • 1. Data: 2005-11-09 20:56:48
    Temat: pytanie z serii "...ile zarabia..."
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    mam pytanie ile zarabia / moze zarobic specjalista ds. marketingu w
    trojmiescie lub innym duzym miescie wojewodzkim w firmie zajmujacej sie
    sprzedaza energii na rynku krajowym i zagranicznym - do obowiazkow nalezy
    glownie tworzenie i realizowanie strategii

    tylko prosze nie mowic ze 1/n-ta wartosci samochodu
    dodam jeszcze ze wg gus'u w 3miescie srednie zarobki brutto to 3000 zl a w
    przemysle 3350 zl dane z lipca 2005

    pozdro,
    max

  • 2. Data: 2005-11-09 21:08:50
    Temat: Re: pytanie z serii "...ile zarabia..."
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    max20001 napisał(a):

> [...]
    > sprzedaza energii na rynku krajowym i zagranicznym - do obowiazkow nalezy
    > glownie tworzenie i realizowanie strategii

    W zaleznosci od efektow tej strategii...

    > tylko prosze nie mowic ze 1/n-ta wartosci samochodu
    > dodam jeszcze ze wg gus'u w 3miescie srednie zarobki brutto to 3000 zl a w
    > przemysle 3350 zl dane z lipca 2005

    Ok, prosba zostala spelniona ;)

    j.

  • 3. Data: 2005-11-10 07:43:05
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > tylko prosze nie mowic ze 1/n-ta wartosci samochodu
    > dodam jeszcze ze wg gus'u w 3miescie srednie zarobki brutto to 3000 zl a w
    > przemysle 3350 zl dane z lipca 2005

    Gdzie znalazłeś te dane?

    Jakieś bardzo optymistyczne są imho:)

    pozdr
    zasiu

  • 4. Data: 2005-11-10 07:48:04
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > Gdzie znalazłeś te dane?

    Sam sobie odpowiem

    http://www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp/praca_ludnosc/
    zatr_wyn/2005/Ikw/18.doc

    Zdecydowanie poniżej 3k brutto...

    pozdr
    zasiu

  • 5. Data: 2005-11-10 07:52:13
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 9 Nov 2005 21:56:48 +0100, na pl.praca.dyskusje, max20001 napisał(a):

    > mam pytanie ile zarabia / moze zarobic specjalista ds. marketingu

    Mysle ze gdzies miedzy 700 a 70000zl.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 6. Data: 2005-11-10 15:04:25
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl> napisał w wiadomości

    > Sam sobie odpowiem

> [...]

    nie mowilem o zarobkach w woj. pomorskim ale o zarobkach w gdansku -
    poszukaj dobrze a znajdziesz

    pozdr,
    max