PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do listonoszy › Re: pytanie do listonoszy
    From: "hopsiup" <h...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie do listonoszy
    Date: Tue, 26 Feb 2008 11:12:21 +0100

    Użytkownik "Jackare" <1...@2...com> napisał w wiadomości
    news:fpvh9g$35i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Płaca taka jest możliwa. On ze względu na staż zarabia nieco więcej -
    > na papierze. Druga prawda jest taka że z "resztówek" które otrzymuje
    > od ludzi dorabia do wypłaty ok 3 - 4 tys zl więc dba o ten swój rejon
    > i "swoich" ludzi.

    W jakim okresie te 3 tysiące? jeśli rocznie to zrozumiem, ale jeśli
    powiesz że tyle wyciąga na miesiąc to a ha ha ha ha ha stary przestań
    już to brać, bo Ci szkodzi. Tak dobrze się nie uśmiałem z rana. Każdy by
    chciał zostać listonoszem, nawet kierowcy tirów porzucają już swoje
    trucki i stoją w kolejce z podaniem o prace jako listonosz. To prawie
    40.000 zł rocznie nieopodatkowanego zysku, byłoby trudno nawet to wyprać
    buahahaha
    Prawda jest taka że dostajesz 1000zł i masz zapierd.....z 15 kg torbą,
    czy słończe czy deszcz, a jak się nie wyrobisz to zapieprzasz po
    godzinach

    > Problemem listonoszy jest to że:
    > - coraz więcej emerytów ma konta w banku i listonosze nie doręczają im
    > gotówki - nie mają z tego kasy, więc nie ma motywacji do pracy

    Ja tu nie widze żadnego problemu, znak czasów, a że listonosze coś z
    tego mieli, trudno

    > - umierają starzy emeryci którzy "dawali" a nowe pokolenie emerytów
    > "nie daje" - nie ma motywacji do pracy

    No straszne, na pewno w ogłoszeniach o prace na poczcie było to
    wymienione w korzyściach

    > - otrzymali absurdalne czasówki, np doręczenie poleconego 5 seund,
    > przejście z klatki do klatki 3 sekundy itp bzdury - nie chce im się
    > pracować w takim kieracie, zwłaszcza że nie mają motywacji do pracy..

    to fakt

    > Dużym problemem poczty jest to że na lokalnych szczeblach jest
    > zarządzana przez ludzi nie majacych o tym pojęcia

    to też

    > Mój brat próbował - kumpel go wkręcił, ale nie sprawdził się z powodu
    > wady wzroku uniemożliwiającej mu sensowne odczytywanie adresów, druków
    > itp i wyrabianie się w czasie (praca w ciemnych klatkachg schodowych,
    > pomyłki adresowe itp).

    no straszne kumpel analfabeta, przerąbane ;(

    > Załował bo w ciągu kliku tygodni pracy na tym próbnym okresie mial
    > dziennie średnio 200-240 zł napiwków w rejonie uważanym za
    > nieatrakcyjny.

    znów rotfl, przestań i pewnie kupił sobie samochód za to co dostał po
    tych kilku tygodniach ;)