PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie :) › Re: pytanie :)
  • Data: 2004-07-07 23:48:06
    Temat: Re: pytanie :)
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    xxagaxx wrote:

    > oj.. koles ;) chodzi mi o orinetacje.. tylko i wylacznie..
    > nie pytam konkretnie o wyksztalcenie ale o to jak firmy w ktorych
    > pracujecie
    > traktuja absolwentow ;) ogolnie..
    >
    > jesli chcesz wiecej konkretow prosze bardzo..
    > absolwent agh wydzial elektroniki ... lepiej ?

    Ty jesteś "absolwentem AGH" ? A to mnie ciekawi, co tak strasznie
    reklamują uczelnie państwowe, m.in. AGH ? Ty mi przypominasz kretyna,
    nie umiejącego zadać pytania do rzeczy po polsku (zadbaj o polskie
    znaczki, gramatykę, interpunkcję i w ogóle wszystko). Na razie wyglądasz
    mi na ciecia. I polecam :

    http://rtfm.bsdzine.org

    > ale chodzi mi o ogolnie o orientacyjne dane..
    > mogles odpowiedziec np.
    > braza it po agh 2000 brutto ;)

    Mógł, ale nie musiał. Pytanie zadałeś tak głupkowate, że nie dało sie
    nic innego odpowiedzieć. Może byś sobie przyswoił zasadę, że najpierw
    się czyta posty z grupy z ostatnich dwóch tygodni, zanim się zada pytanie ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz