PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzestroga › Re: przestroga
    From: "wally" <w...@p...okay.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przestroga
    Date: Wed, 28 Aug 2002 00:27:09 +0200

    Nie badz glupi, nie daj sie zrobic w balona - skoro i tak masz niby stracic
    prace skontaktuj sie z kims wyzej polozonym w firmowej drabince niz ta
    "marna istota po szkole sredniej" i postaraj sie wyjasnic postepowanie tego
    osobnika - podaj argumenty, np ze "firmie powinno zalezec na posiadaniu jak
    najwiekszego potencjalu a takie postepowanie mocno go ogranicza", "nie
    sadziles, ze w tak powaznej firmie znajduja sie tak niepowazni ludzie" itp.
    Nie masz i tak nic do stracenia - a to moze zadzialac moim zdaniem... Byc
    moze bedzie mozna takze w ostatecznosci oprzec ta sprawe o sad - nie jestem
    fachowcem w dziedzinie ochrony wlasnosci intelektualnej - byc moze ktos sie
    tutaj znajdzie kto sie na tym zna. Jak nie - mam mozliwosc dowiedzenia sie
    tego tylko musze sie przejsc do znajomego prawnika :)
    Tak czy inaczej - WALCZ!!!