PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzeczytajcie.... › Re: przeczytajcie....
    From: jerry <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przeczytajcie....
    Date: Fri, 13 Jan 2006 14:27:02 +0100

    > No i po co się z młodej napieprzacie ?? I co to wogóle za doradzanie w stylu
    > "Wyjedź". Nie bede rozwijal tematu bo mnie zajedziecie.
    >
    > Zreszta... zgodze sie z tym ze nie ma co liczyc na innych. Po studiach tez
    > nie liczylbym na gruntowna zmiane swojej pozycji na rynku pracy. Ja np.
    > dopiero koncze studia a od 5 lat pracuje w branzy w powaznej firmie... bo
    > podobno jestem dobry i juz. To co doradze to nie bac sie, szukac pracy, na
    > upartego, jak nie da rady to ruszyc glowa i otworzyc cos swojego. Koniec.

    Nie rozumiem tylko dlaczego podpiąłeś tego posta pod moim. Ponoć jesteś
    'dobry' to wczytaj się w jego treść raz jeszcze a ostra ironia może do
    Ciebie trafi. Osoba, której odpisywałem doradzała wyjazd jakby był to
    akt ostatecznej desperacji. Mój komentarz tyczył się tylko tego...

    Ja także nie będę komentował rad typu "wyjedź stąd". Praca w chłodniach
    brytyjskich jest tak samo uciążliwa jak w polskich. Natomiast pod Twoimi
    radami podpisuję się dwoma rękami. Poprostu uczyć się i szukać dalej.
    Ale to temat rzeka.