PracaGrupypl.praca.dyskusjeprywatne przesyłki do firmy › Re: prywatne przesyłki do firmy
  • Data: 2006-12-23 19:08:44
    Temat: Re: prywatne przesyłki do firmy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:458D7BA7.19662D0D@interia.pl MarcinF <m...@i...pl>
    pisze:

    > te przepisy dotycza korenspondencji od organow administracji panstwowej,
    > wiec nie widze powodu by uzywac ich jako argumenty w tej dyskusji
    > bo nie dotyczy ona przeciez tego szczegolnego przypadku
    Następny sobie ze zrozumieniem nie poradził.
    Artur twierdzi:
    <cit>
    cała korespondencja przychodząca na adres imię nazwisko,
    nazwa firmy jest korespondencją służbową
    </cit>
    CAŁA korespondencja. CAŁA - rozumiesz? Zatem ta od organów administracji wg
    niego też.
    I dlatego przywołałem KPA - jako przykład, że jednak nie cała. Przecież nie
    można twierdzić, że przesyłka wysłana przez organ administracji państwowej
    (zgodnie z art. 42 KPA) na adres firmy adresata jest korespondencją służbową
    tej firmy!

    --
    Jotte