PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramisci+certyfikaty › Re: programisci+certyfikaty
    From: mgl <a...@f...email.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programisci+certyfikaty
    Date: Thu, 30 Mar 2006 15:11:29 +0200

    Vetch wrote:
    > W praktyce okazuje si? ?e lepiej dobrze znaae jeden system/?rodowisko/j?zyk
    > ni? 100 "mniej wi?cej", ale jeszcze nie spotka?em pracodawcy który by to
    > rozumia?, ka?dy ??da jak najwi?cej, co z wielu wzgl?dów nie jest mo?liwe.
    > Nauczy?em si? C, C++, SQL, Delphi, VB, PHP, HTML, Javascript, DOM, XML,
    > projektowania, ?rodowisk VS, Eclipse, Borlanda, nawet grafik? w Photoshopie
    > robi? i strony www i szczerze mówi?c MAM JU? DO?AE.

    Składasz aplikacje do złych miejsc. W czym tak naprawdę masz największe
    doświadczenie?

    > LUDZIE, k.... , nie mog? znale 1/4 ae dobrej pracy ! Zauwa?y?em ?e programowanie
    > nie jest szanowanym ani pop?atnym zaj?ciem. Programista to taki robol, który
    > niczym nie ró?ni si? od etatowego operatora koparki r?cznej (czytaj:
    > ?opaty), tyle ?e narz?dzia inne, a praca tak samo mozolna i m?cz?ca.

    Szanowanym zajęciem to jest sędzia albo pracownik naukowy ;).
    Programistów jest w naszym kraju tysiące, każda większa uczelnia
    wypuszcza co roku po kilka setek nowych. Nikt nie mówił, że będzie łatwo ;).

    pozdrawiam,
    --
    mgl