PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramisci+certyfikaty › Re: programisci+certyfikaty
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programisci+certyfikaty
    Date: Wed, 29 Mar 2006 08:33:14 +0200

    Użytkownik "flowher" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e0c1tk$43n$1@news.onet.pl...
    > Hej !!
    >
    > Koncze wlasnie studia (matematyka+specjalizacja informatyczna) i przy
    > okazji jestem programista. Robie co to co od zawsze chcialem robic ale
    > troche nie wiem, w jaka strone powinienem sie edukowac.
    > No bo tak - studia zaoczne na kierunku informatyka to troche strata czasu.
    > Duzo sie dowiem nowego ale duzo (podejrzewam ze wiekszosc) bede przerabial
    > raz jeszcze.
    > Wiec pomyslalem sobie, ze lepszym rozwiazaniem bedzie zrobienie kilku
    > certyfikatow - ogolnie z dziedziny programowania.
> [...]
    Zdecyduj sie na konkretna technologie, specjalizacja to imo podstawa, ale
    nie idz w MS-a.... ja porobilem pare i w sumie czesto sie zastanawiam, czy
    przyznawac sie do nich w CV - a co jak zechca, bym cos robil na windach i
    innych mssqlach? Brrr.... Nie chcesz Javy, to popatrz, moze IBM ma cos
    ciekawego w ofercie....
    pozdr
    /p