PracaGrupypl.praca.szukanaproblem wałęsających się psów › Re: problem wałęsających się psów
    From: "waldemar" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: problem wałęsających się psów
    Date: Mon, 18 Mar 2002 03:37:50 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    > powinny

    > drogi do domu ( moze po imprezie ) walesasz sie po miescie
    > te psy z wlasnej woli nie walesaja sie po miescie i ulicach ....wyrzucaja je
    > tacy bezdusznicy ja ty.....

    To moze je przygarnij wszystkie do siebie do domu i opiekuj sie nimi jak jestes
    taka obronczynia. Zdanie moje jest takie ze psy ktore nie maja opiekunow winny
    byc natychmiast usypiane. Takie walesajace sie psy stwarzaja zagrozenie dla
    ludzi, sraja na trawniki na ktorych bawia sie nasze dzieci. Niejednokrotnie
    zdarzaja sie wypadki pogryzienia dzieci przez takie kundle. Jesli czlowiek nie
    potrafi w jakis sposob sterylizowac te zwierzeta to niech je wylapuje i usypia.
    Na schroniska dla psow nas nie stac. Brak pieniedzy na dozywiane dzieci w
    szkolach mozna pozyskac z likwidacji schronisk dla psow a pieniadze te
    przeznaczyc na ten cel.

    Przepraszam za NTG.

    pozdrawiam
    waldi