PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktykant › Re: praktykant
    From: "Darek" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praktykant
    Date: Thu, 6 Jan 2005 20:40:01 +0100

    Użytkownik "Mikin" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:crk33f$762$1@news.onet.pl...

    > Witam,
    > jesli chodzi o szukanie i o strone formalna w zasadzie tez,
    > to proponuje znalezc uczelniane biuro karier.
    > Tam mozna skladac oferty. Biura karier maja swoje bazy wiec
    > z kandydatami nie bedzie problemu.
    > Poza tym mozna wywiesic ogloszenie na uczelniach.
    > Sam jestem obecnie na praktykach, i wiem ze pracodawca
    > musi przeszkolic praktykanta z przepisow BHP.
    >
    > pozdrawiam

    Watpie zeby studenta informatyki zainteresowala praktyka w sklepie
    komputerowym. Raczej trzeba poszukac wsrod uczniow technikow
    elektronicznych. A tak przy okazji -pamietam jak kolega w technikum mial
    praktyke w sklepie - przez pol dnia kazali mu sprzatac salon. A drugie pol
    dnia wpisywal dane do komputera. I tutaj to ogloszenie tez mi pachnie
    wyzyskiem. Bo czego konkretnego mozna sie nauczyc w sklepie komputerowym?