PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownik z Ukrainy › Re: pracownik z Ukrainy
  • Data: 2006-09-06 09:57:46
    Temat: Re: pracownik z Ukrainy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <s...@b...com> napisał w wiadomości
    news:edm37k$3k7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Płacili tylko tyle bo tego rynek wymagał. Teraz jak się podnosi zarobki to
    > podnosi się ceny na rynku. Nie myśl, że jeżeli ten mechanik dostanie 30%
    > podwyżki to zapłaci za to szef.

    Żebyś się nie ździwił, na rynku w jakim pracuje ta firma jest taka
    konkurencja że hej. Firma w 100% swoją produkcje (częsci maszyn) dostarcza
    do hurtowni, jeżeli podniesie ceny to nikt od nich nie kupi i już. Jeżeli
    więc szef nie zapłaci tego ze swojej krwawicy (a wiem że ma z czego) to
    poprostu nie będzie miał odbiorców - zbankrutuje i już.