PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca zamontował mi GPS!!! › Re: pracodawca zamontował mi GPS!!!
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracodawca zamontował mi GPS!!!
    Date: Thu, 31 Jul 2003 10:48:08 +0200

    Użytkownik "gembon" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:3fff.00000e49.3f28b649@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > maszynach budowlanych (a jest tego ponad setka). Dokladne kontrole gdzie
    kto
    > jezdzi + kontrole tankowan, ktore mozna dzieki specjalnemu programowi
    > analizujacemu wykonac, pozwolily na ograniczenie kosztow zwiazanych z
    zakupem
    > paliwa o 40%! Najbardziej gorliwi zlodzieje paliwa zostali usunieci ze
    > stanowisk, albo profilaktycznie sami sie pozwalniali.
    > Tak wiec z punktu widzenia interesu firmy takie montowanie gps'ow jest jak
    > najbardziej sluszne i nie dziwie sie ze szefostwo cos takiego stosuje.

    Ja znam sytuacje z jednej z firm niemieckich w niemczech (ach ta slawna
    niemiecka wydajnosc pracownika ;)), gdzie po zainstalowaniu GPS wyszlo na
    jaw, jak kierowcy ciezarowek kombinowali, zeby miec jak najmniej kursow z
    ladunkiem....mimo, ze tacho wykazywalo, za jak najbardziej....caly czas w
    trasie byli. Tak wiec.....przydatne urzadzonko.

    podobnie jak programy sledzace co pracownik na komputerze tak naprawde w
    godzinach pracy robi...:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##