PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w soboty › Re: praca w soboty
  • Data: 2004-10-22 16:43:59
    Temat: Re: praca w soboty
    Od: "Omen" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AvA" <n...@n...n> napisał w wiadomości
    news:ch4kgi$9s0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie.. jak to jest z godzinami pracy i sobotami ?
    > Jezeli ktos pracuje od 9 do 17 ( poniedzialek - piatek ) to pracodawca
    > moze mu kazac pracowac jeszcze 8h w jedna sobote ?

    Wszystko zależy od szefa i firmy, od chęci zysku i przestrzegania przepisów
    prawnych. Pracowałem w każdą sobotę za którą nie płacono ani nie dawano dnia
    wolnego, choć wg listy obecności jeden dzień w tygodniu ( w czasie którego
    byłem w pracy) był wolny.
    Widzisz więc że wszystko jest względne i zależy u kogo pracujesz...
    Pozdrawiam

    Omen
    &&&& MOBILIS IN MOBILI &&&&