PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pko pb › Re: praca w pko pb
    From: "Analyzer" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w pko pb
    Date: Wed, 2 Feb 2005 12:55:16 +0100

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ctq8u3$62n$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2005-02-02 01:30, Użytkownik Analyzer napisał:

    > znając życie kamery są dlatego, bo pracujesz w banku

    jasne co niezmienia faktu, że w każdej chwili jest podgląd na twoje
    stanowisko pracy czyli ogólnie czujesz się jak w Big Brother :)

    > a czy wiesz, że w bankach internetowych takie rozmowy są dokumentem
    > bankowym potwierdzającym np. złożenie dyspozycji?

    dokładnie i nie musisz mnie o tym informować

    czyli zachowują przepisy prawa - ma być 11 godzin odpoczynku

    spoko ciekawe jestem jak długo Ty byś pojechał na takim trybie no
    ale...........

    > Prawde mówiąc, to i tak nieźle.

    No coments niedługo dojdziemy do tego, że nieźle jest zarabiać 700 zł -
    jeleni się ceni to fakt

    Wiedzy pewnie nie trzeba mieć żadnej -
    > być komunikatywnym, dobrze mówić - to wszystko.

    No i to już jest największa głupota jaką słyszałem
    Kolego aby siąść za słuchawką należy znać i to dobrze całą ofertę banku
    rozpoczynając od oferty dla szarego obywatela kończąc na ofercie dla MSP i
    korporacyjnych - do przyswojenia na dzień dobry masz parę segregatorów
    wiedzy a potem stopniowo dalsze materiały - wszystko kujesz na blachę
    przyjmuje się tylko osoby, które radzą sobię naprawdę z szybkim
    przyswajaniem dużej ilości materiału !!! Wyobrażasz sobię potem rozmowę
    osoby, która jak napisałeś nie ma żadnej wiedzy z maklerem albo właścicielm
    przeds. który dzwoni i prosi o poradę w sprawie np kredytów z funuszy Unii
    lub transakcji FRA itp

    Bo byle szkole średniej
    można tam pracować.

    Jasne :) patrz jak wyżej

    Znam wiele osób pracujących w tym regionie w IT, które zarabiają podobne
    pieniądze - a oni w przeciewieństwie do konsultantów muszą posiadać
    pewną więdze, aby wykonywać swoje obowiązki.

    Obrażasz wszystkich konsultantów w tym momencie na call center są osoby po
    SGH UMCS - średnie wykształcenie tam to 2 % całości
    Spróbuj sam zobaczysz jak jest łatwo :)