PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w internecie i własny rozwoj

  • 1. Data: 2004-12-28 23:37:39
    Temat: praca w internecie i własny rozwoj
    Od: "Krystyna" <k...@b...pl>

    Zarządzam Systemem Web ,zatrudnię w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do
    pracy w domu pracowników do obsługi środowiska Internetowego i
    współpracujących kierowników marketingu. Przeszkolę pozytywnych kandydatów. W
    celu uzyskana dalszych informacji wyślij e-mail: k...@b...pl

  • 2. Data: 2004-12-29 21:20:11
    Temat: Re: praca w internecie i własny rozwoj, k...@b...pl k...@b...pl k...@b...pl k...@b...pl
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > Zarządzam Systemem Web
    - glupio pierdolisz

> [...]
    kandydatów. W
    > celu uzyskana dalszych informacji wyślij e-mail:
    - rozumiem ze jest to oferta zatrudnienia w ramach umowy o prace a nie
    jebana sciema - piramida finansowa polegajaca na "sprzedawaniu"- kurwa-
    raportow. Jezeli sa to raporty to jestes 987 654 037 ktora tu wystapila z ta
    propozycja. Spierdalaj.

    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl
    k...@b...pl

  • 3. Data: 2004-12-29 21:29:43
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-29, Jackare <j...@i...pl_wytnij_to_> wrote:
> [...]
    > raportow. Jezeli sa to raporty to jestes 987 654 037 ktora tu wystapila z ta
    [ciach 21 linijek śmiecia]

    Już? Poprawiłeś sobie samopoczucie? To teraz zrób coś pożytecznego
    i zgłoś ją do abuse. A następnym razem po prostu zgłoś do abuse.
    Bo jak do tej pory Twoje działanie nie przyniosło nic, prócz zaśmiecenia
    grupy, większej lub mniejszej irytacji paru osób na grupie i mojego
    komentarza.

    Czesiu
    --
    <Szymon> Jubal: jakby chlujność była decydującym argumentem dla korporacji,
    nie używałyby oprogramowania Microsoftu :->

  • 4. Data: 2004-12-29 22:44:06
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    jesli Ciebie i innych to urazilo- przepraszam- byc moze mnie ponioslo.
    Tak naprawde jestem fajnym, madrym, towarzyskim, lubiany i przystojnym
    facetem.
    I przede wszystkim skromnym.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 5. Data: 2004-12-30 18:03:34
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-29, Jackare <j...@i...pl_wytnij_to_> wrote:
    > jesli Ciebie i innych to urazilo- przepraszam- byc moze mnie ponioslo.
    Proszę :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. A ja mam taką Misję Dziejową (tm). Żeby ludzie w tej konkretnej kwestii
    reagowali w sposób właściwy. Czyli zgłaszali do abuse, a nie zaśmiecali
    dalej grupy.
    --
    Gdzie dysków sześć, tam dużo formatowania
    /z pamiętnika administratora/