PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w godzinach nadliczbowych › Re: praca w godzinach nadliczbowych
    From: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w godzinach nadliczbowych
    Date: Wed, 25 May 2005 11:58:59 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@lis.aster.pl

    Immona napisał(a):

    [...]

    > I jeszcze jedno: uwazam za bzdure i infantylizm lecenie z czyms do PIPu bez
    > kulturalnego porozmawiania przedtem z pracodawca o problemie.

    [...]

    Z jednek strony masz rację, z drugiej...
    Pracowałem ładnych kilka lat temu w prywatnej firmie. Pełny etat.
    Po kilku miesiącach pracy szef zawiadomił nas, że wprowadza grafik
    dyżurów sobotnio-niedzielnych (po 2 godziny każdego dnia).
    Była to mała firma a do tego nie wszyscy pracownicy byli uwzględnieni w
    grafiku. Efekt był taki, że w każdym miesiącu pracowałem dodatkowo
    conajmniej jeden pełny weekend plus jeden dzień (łącznie 6 godzin).
    Gdy po jakimś czasie zapytałem się czy ta praca zostanie uwzględniona w
    naszej pensji usłyszałem: "Mało wam płacę? Zgodziliście się na określone
    warunki finansowe podczas rekrutacji. Koniec rozmowy".
    Tydzień później otrzymałem wypowiedzenie "ze względu na konieczność
    restrukturyzacji firmy".

    Pitt