PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w branzy IT › Re: praca w branzy IT
  • Data: 2005-04-27 15:51:41
    Temat: Re: praca w branzy IT
    Od: onill <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    czarny napisał(a):

    > czyli klasyczny outsoursing.
    > Kto Ci bedzie placil:
    > - firma A, po otrzymaniu wynegocjowanej stawki za swiadczone usługi
    > - czy firma B, ktora zlecila zatrudnienie firmie A aby pozbyc sie
    > problemu kadowo-placowo-zusowego?

    ma placic firma A
    a moze wiesz co sie dzieje kiedy firma B chce zrezygnowac z moich uslug
    a ja jestem zatrudniony w firmie A czy to jest z dnia na dzien czy jest
    to z wypowiedzeniem ( chodzi mi o to czy firma B moze mi powiedziec ze
    juz mi dziekuje za wspolprace i od jutra juz dla niej nie "pracuje" ??)