PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w administracji samorzadowej › Re: praca w administracji samorzadowej
  • Data: 2003-06-01 10:33:17
    Temat: Re: praca w administracji samorzadowej
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 May 2003 22:03:48 +0200, "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    >moze mi ktos przyblizyc droge ubiegania sie o posade
    >w urzedzie administracji samorzadowej (urzad miasta,powiatu)
    >wlasnie doszly mnie wiesci o wolnych wakatach w pewnym
    >urzedzie w okolicy, i to w bliskiej mi specjalizacji, wiec chcialbym
    >sprobowac :-) wiem...wiem.. w tym kraju bez odpowiednich "plecow"
    >mam male szanse, ale sprobuje mimo to :-) chcialbym zeby wszystko
    >przebieglo jak nalezy lecz nie znam postepowania i procedur, a chcialbym
    >uniknac wypytywania na miejscu i ew. wpadek.... (chociaz maly wywiad
    >zrobie jeszcze w tym tygodniu)
> [...]

    Badz powazny. To jest praca TYLKO I WYLACZNIE dla krewnych
    radnych oraz wojta/burmistrza/prezydenta miasta.
    Niezle zarobki, pewna posada. Ty wiesz ilu jest bezrobotnych
    mgr ochrony srodowiska, transportu, ekonomii, itd. Jak znaja 2 jezyki
    obce to dostana prace w firmie za 600, 800 zlotych na reke.
    A Ty chcesz wejsc do urzedu (mozesz nie znac jezykow) i byc
    inspektorem wydzialu srodowiska, drog i komunikacji lub budzetu.
    Nigdy nie dostaniesz tej pracy za okolo 2000 zlotych na reke jesli
    nie masz wiezow krwi z radnymi.