PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Hiszpanii › Re: praca w Hiszpanii
    From: "JaBeer" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Hiszpanii
    Date: Fri, 14 Mar 2003 09:25:29 +0100

    > Czy ktoś z Was załatwiał sobie w jakikolwiek sposób tam pracę? Czy w ogóle
    > jest możliwe załatwienie sobie pracy w Hiszpanii? Nie mówię o au-pair,
    tylko
    > np. praca w knajpach itp. Znam język i chciałabym sobie dorobić w czasie
    > wakacji, dlatego mnie to interesuje.
    > Czy ktoś ma pomysł jak się do tego zabrać?

    Od 2 lat jezdze na wakacje do Hiszpanii
    (wybrzeze Costa Brava, miejscowosci Lloret de Mar, Blanes)
    Z tego co widzialem pracuje tam SETKI Polakow.
    Glownie w knajpach i jako naganiacze do dyskotek.
    Rozmawiajac z nimi wychodzi na to, ze pracuja na czarno
    ale niespecjalnie kogos to obchodzi (mam na mysli wladze)
    Sezon jest od kwietnia do pazdziernika.

    pozdrawiam
    Jaber