PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca inzynierska i jej pisanie..

  • 11. Data: 2004-12-15 21:43:55
    Temat: Re: praca inzynierska i jej pisanie..
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    Wszzelka dokumentacje krok po kroku powinienes znalez na tej strone

    http://www.gust.org.pl/

    Nie chce nic pisac zeby cie w blad nie wprowadzic bo nie korzystalem przez
    pare miesiecy i moglem zapomniec komendy.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 12. Data: 2004-12-15 22:28:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-15, elf <e...@e...pl> wrote:
    > teraz tak, sciagnalem caly CD-IMAGE MIKTEX, i zainstalowalem, ale nie
    Jeśli mogę coś doradzić.
    - poszukaj czegoś, co się nazywa TeX-LIVE, praktycznie nie wymaga
    instalacji, wkładasz płytkę i masz
    - http://www.gust.org.pl
    - news://pl.comp.dtp.tex
    - news://pl.comp.dtp.tex.gust

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT warning
    --
    <amatrice> czesc ludziki
    <Sunde> ooo ufoludek

  • 13. Data: 2004-12-15 22:41:27
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    > Jeśli mogę coś doradzić.
    > - poszukaj czegoś, co się nazywa TeX-LIVE, praktycznie nie wymaga
    > instalacji, wkładasz płytkę i masz

    IMHO z MikTeXa sie latwiej pod winda korzysta, moze instalacja gorsza ale
    pozniej pamietam ze nic nie konfiurowalem.
    Moze ostatnio sie pozmienialo, ale pod winda korzystlem z MikTeXa a pod
    linuxem to standardowo.

  • 14. Data: 2004-12-16 03:15:47
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@p...onet.pl news:cpprrj$mir$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Lyx, LaTeX - programy tworzone poniekąd przez wrocławianina są wręcz
    > doskonałe. Co prawda trzeba nauczyć się stosowanych w nich komend,
    > skrótów ale wyniki są imponujące.

    Btw, jaki jest dobry tutorial do niego?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 15. Data: 2004-12-16 11:53:02
    Od: Rafal Czarny <r...@M...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Btw, jaki jest dobry tutorial do niego?

    Pewnie niejeden... Polecam bardzo popularne ,,Nie za krtótkie
    wprowadzenie do systemu LaTeX2e''

    http://www.gust.org.pl/PDF/lshort2e.pdf

    I ogólnie na stronie http://www.gust.org.pl/doc.shtml
    znajduje się więcej linków do ciekawej i pożytecznej dokumentacji.

    Pozdrawiam :-)

    --
    --- Rafa\l{} CZARNY ---------------------------------
    e-mail: rafal_czarny[_at_]tlen.pl

  • 16. Data: 2004-12-16 14:36:19
    Od: rafalm <_...@o...pl>

    Użytkownik Luke [Wroc] napisał:

    > Dokladnie, dlatego tez nie polecam Worda, wczesniej pisalem o LaTeXie ktory
    > moze byc trudny do nauczenia sie.
    > Zapomnialem jednak o LyXie (www.lyx.org) ktory jest bardzo przystepny i daje
    > wyniki duzo lepsze niz word, zwlaszcza jesli chodzi o duze dokumenty.

    no nie wiem, probowalem cos sklecic w Lyxie ale marne byly efekty

    natomiast kombinacja Miktex + WinEdt (edytor) daje o wiele lepsze
    rezultaty, fakt, ze trzeba na poczatku troche posiedziec, ale pozniej to
    juz sama przyjemnosc i efekty sa super,

    wiecej o Latexu mozna dowiedziec sie z grupy pl.comp.dtp.tex, jest tam
    mnostwo ludzi, ktorzy z checia pomoga w jakichkolwiek problemach

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2004-12-16 14:45:36
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    > no nie wiem, probowalem cos sklecic w Lyxie ale marne byly efekty

    js nigdy nie probowalem :)
    no moze raz zeby tylko zobaczyc co to jest

    > natomiast kombinacja Miktex + WinEdt (edytor) daje o wiele lepsze
    > rezultaty, fakt, ze trzeba na poczatku troche posiedziec, ale pozniej to
    > juz sama przyjemnosc i efekty sa super,

    tez tak uwazam, tylko ze ja do tego zwyklego edytora uzywam :)
    i tak najlepszy jest ponoc emacs, ale sie nie nauczylem

    Pozdrawiam
    Lukasz