PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca › Re: praca
  • Data: 2004-12-23 10:26:52
    Temat: Re: praca
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:nBvyd.737$BO5.600@news.chello.at...
    > Probujesz ze mnie debila robic odkrecajac kota ogonem, czy twierdzisz,
    ze
    > Twoje teksty sa tylko prowokacja i tak na prawde nie uwazasz, ze
    okradanie
    > pracownika z naleznych mu pieniedzy, jest w porzadku dopoki daje zarobic
    > pracodawcy?

    Ja uważam za debilizm pytanie sie innych ludzi, czy jest normalne, że ktoś
    nas okrada.
    Jeżeli ja sie z kims umawiam na określone warunki pracy do w wypadku ich
    nie spełniania zrywam natychmiast współpracę i dochodze sądownie należnych
    ZGODNIE Z UMOWĄ kwot.
    Zdaje sobie oczywiście sprawę, że nie moga sobie na to pozwolić ludzi,
    którzy błagaja o jakiekolwiek zajęcie, ale to niestety jest tylko ich
    problem, który nikt na nich nie załatwi.

    Debile wierzą też, że jak coś się zapisze w kodeksie pracy to życie się
    nagnie do pobożnych życzeń i nawet jak ich praca będzie warta 200 zł to z
    nieba spadnie wyrównanie do stawki minimalnej.

    vertret