PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: poszukiwanie pracy › Re: poszukiwanie pracy
    From: sweet_dreams <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poszukiwanie pracy
    Date: Mon, 01 Oct 2007 05:02:57 -0700

    On 1 Pa , 13:11, "Tomasz" <u...@o...pl> wrote:

    > A Ty co dobrego wnios e do tej dyskusji???

    > Przepraszam za gburstwo. Troche wnioslem do debaty o poszukiwaniu pracy.
    > Czasami naprawde potrzebne jest szczescie i troche pozytywnego myslenia.
    > Pozdrawiam.

    Faktem jest, ze moja wypowiedz nie wnosi tez za duzo. Strasznie mnie
    wkurza gdy ktos kto daje rady typu: "potrzebne jest szczescie i troche
    pozytywnego myslenia" krytykuje rady naprawde wnoszace cos do dyskusji
    jakie dal uzytkownik Jotte.
    Co do szczescia w poszukiwaniu pracy - nie liczylbym na nie gdy
    popelnia sie podstawowe wrecz "ksiazkowe" bledy typu: niewlasciewie
    napisane CV, bledy w CV czy gdy brak wiedzy/doswiadczenia nie mowiac
    juz o sytuacji gdy delikwent nie wie co chce w zyciu zawodowym robic
    (jak w takiej sytuacji przekona przyszlego pracodawce ze jest
    odpowiednia osoba na dane stanowisko).

    xx nie odbierz mnie zle ale aby cos osiagnac trzeba uzyc odpowiednich
    srodkow. aby zdobyc prace trzeba napierw za pomoca CV przekonac
    pracodawce aby chcial CIe zaprosic na rozmowe a na rozmowie umiec
    przekonac ze nadajesz sie/jestes odpowiednia osoba na to stanowisko.
    czy skorzystac z rad Jotte.