PracaGrupypl.praca.dyskusjepośrednictwo pracy-jak działa › Re: pośrednictwo pracy-jak działa
    From: <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pośrednictwo pracy-jak działa
    Date: 7 Mar 2002 09:52:31 +0100

    > na jakiej zasadzie działaja pośrednictwa pracy? jak szukaja pracodawców? kto
    > i kiedy płaci im za znalezienie pracownika?
    > wiecie cos na ten temat?
    >
    > W jaki sposób pośrednicy szukają pracodawcow? To raczej pracodawcy zgłąszają
    sie do pośrednika, ze kogos potrzebują, oni sobie wtedy w zasobach szukają
    kilku delikwentów i umawiają ich na spotkanie, jezeli firma zdecyduje sie na
    kogos z nich, to wazna jest kwestia do uzgodnienia, czy osobie takiej wypłate
    daje pośrednik czy firma szukająca. Jest tez opcja, iż firma wykupuje
    pracownika od pośrednika,za ile? ja kosztowalam dość dużo, ale firmie sie to
    opłaciło, bo pracuje juz ho ho i wszyscy jestesmy z tego faktu zadowoleni:)
    Eryka