PracaGrupypl.praca.dyskusjepomocy !!! › Re: pomocy !!!
  • Data: 2003-03-24 13:01:55
    Temat: Re: pomocy !!!
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kasa załatwi wszystko, a szczególnie w tej instytucji.
    > Posmaruj odpowiednio, to ksiądz będzie miał uciechę i Tobie będzie
    dobrze...

    tak mi sie przypoomnial dowcip o pewnej ekscentrycznej paniusi co to
    postanowila ochrzcic swojego pudelka. oczywiscie ksiadz gwaltownie
    zaprotestowal (swietokradztwo i tym podobne) po czym jednak dal sie
    przekonac drobna suma $ przekazanych na parafie. dreczony wyrzutami sumienia
    poszedl sie jednak wyspowiadac do biskupa, ktorego reakcja na wiesc o
    chszczeniu psow byla potwornie gwaltowna !!
    biskup- toz to swietokradztwo ! jak ja sie z tego przed papiezem wytlumacze
    ?!! takie sytuacje nie moga miec miejsca !! do konca zycia bedzie ksiadz
    siedzial w klasztorze bez kontaktu ze swiatem !!! itp itd ....
    ksiadz- alez ekselencjo. ja wiem ze to grzech ale parafia byla w potrzebie a
    ta pani ofiarowala nam 100.000 dolarow.
    biskup- (......... !!!!) - prosze dobrze przygotowac pieska do pierwszej
    komunii ...

    byznes ys byznes ;-)

    --
    pozdrawiam ja ....