PracaGrupypl.praca.dyskusje'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce › Re: 'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce
    Date: Sun, 27 Aug 2006 18:49:16 +0200

    W wiadomości news:1156696529.002105.160080@h48g2000cwc.googlegrou
    ps.com
    glosnetu <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Z tym ostroznie, bo to moze stanowic naruszenie regulaminu pracy w
    > czesci dot. dopuszczonego zakresu uzytkowania powierzonego sprzetu
    > komputerowego.
    Może, ale nie musi. Zależy od konkretów sytuacji.

    > Pracodawca rowniez moze wykorzystac art. 114 i dalsze KC (choc tu
    > akurat udowodnienie moze byc watpliwe).
    Nie wydaje mi się abyś miał rację. Oto treść art. 114 KC:
    "Jeżeli termin jest oznaczony w miesiącach lub latach, a ciągłość terminu
    nie jest
    wymagana, miesiąc liczy się za dni trzydzieści, a rok za dni trzysta
    sześćdziesiąt
    pięć."
    Przyznam, że nie widzę związku tego art. KC z omawianym tematem.
    Słowem - piszesz nonsensy.

    > Mozna rowniez wykorzystac KC i w pewnym zakresie KK.
    A może i PoRD.
    Trudno się odnieść do tak ogólnikowej wypowiedzi.

    > - "bez wiedzy pracownika nie można dokonywać kontroli jakościowej i
    > ilościowej jego pracy".
    A kto powiedział, że bez wiedzy? postu wątkoczyńcy wynika coś innego.
    Zresztą ja się do tej kwestii w ogóle nie odnoszę. Mówię jedynie o
    zastosowaniu softu niwelującego działanie innego softu.

    > nie musi nic tlumaczyc. Wystarczy, ze poinformuje.
    J.w.

    Jotte