PracaGrupypl.praca.dyskusje › platny urlop, jak to jest

  • 1. Data: 2009-01-28 05:50:54
    Temat: platny urlop, jak to jest
    Od: phonak <e...@w...pl>

    Witam.Przyslugije mi 20 dni urlopu za rok kalendarzowy 2008.Do lipca
    2008 wykorzystalem 16 dni platnego urlopu, za te 6 miesiecy
    pracy.Pracodawca dal mi wiecej poniewaz tak ustalilismy.Nastepnie
    zmienilem prace i moj obecny pracodawca chce mi dac nastepne 10 dni
    platnego urlopu, za to co u niego przepracowalem (lipiec - grudzien
    2008).Czy to jest zgodne z prawem?Czy moze mi dac 10 dni platnego urlopu
    za 2008 rok, czy tylko 4 dni?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-28 09:44:49
    Temat: Re: platny urlop, jak to jest
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 28 Sty, 06:50, phonak <e...@w...pl> wrote:
> [...]
    > platnego urlopu, za to co u niego przepracowalem (lipiec - grudzien
    > 2008).Czy to jest zgodne z prawem?Czy moze mi dac 10 dni platnego urlopu

    Ile bylo wpisane w rubryce "wykorzystany urlop" w swiadectwie pracy,
    ktore przekazales obecnemu pracodawcy?

    pozdr
    AA

  • 3. Data: 2009-01-28 14:02:52
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .....Czy to jest zgodne z prawem?Czy moze mi dac 10 dni platnego urlopu

    Wiecej niz sie nalezy moze dac zawsze.